Att få bli kär och ha ett förhållande.. Det händer bara andra...

Hejj!
Jag vakna vid 9 hos pappa av att jag hosta. Gick upp, duscha, Pia fixa lite frukost till mig, sen satte jag mig vid datan. Vad halv 2 gick jag till mamma och sminka mig. Halv 3 åkte vi till mormor o morfar och fika.. Köpte en Ben & jerry på coop i stuvsta och åkte hem. Börja med maten, tacos :) sen satte vi oss och kolla lite på tv. Har faktiskt inte gjort nått spec idag.. Få se vad jag hittar på imorgon, om de är nån som vill göra nått så får den gärna komma till mig och fråga. Händer ändå inget under mina dagar..  Kanske åker in till Stan med Emma, och hennes brorsa och hans tjej imorgon. men får se för vi ska kolla på kläder och för mig och de ett känsligt ämne och de är alldeles nya människor för mig. Men jag får väl se hur jag känner.. Jag hatar egentligen att prova kläder.. Men de behövs just nu. och de finns ju inge typ Gina eller Cubus i Huddinge centrum, så jag brukar åka typ till farsta eller så. Så fort jag tänker på att prova kläder eller så, så får jag en klump i halsen. Hmm, aja. jag får se..

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0