Be careful what you wish for because you just might get.

Hejj änglar!
Idag har jag haft komp ledigt. Eftersom jag var i skolan hela kvällen igår pga Skolans Dag. Men jag hälsade på i Tomtbergaskolan. Det va kul. ;) Idag är det valborgsmässoafton då. Och vi får lite besök av moster och kusin idag. Och sen ska vi gå ner till elden. Får se om jag går ner. Hatar att vara där nere. Efter att jag svimmade där nere på valborg för 2 år sen har jag inte tyckt om att vara där. Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Känner mig lite illamående. Men jagv har druckit lite cola så jag får se om det går över.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Det var jättekul att du kom o hälsade på :D <3

2009-04-30 @ 22:02:35
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0