Dom jävlarna tog oss en efter en, de ljög och bedrog oss med sanningen.

Hejj änglar!
Idag har jag varit i skolan. Hatar måndagar. Så jobbigt att gå upp från sängen och allt det där. Men har teater snart iallafall, det är det enda som är bra med måndagar. Och att jag missar fysen. jag får fysa lite själv på onsdag eller nått. Just nu i skolan håller vi på och ska planera för "Skolans dag" det kommer nog bli riktigt kul! Det är den 29 april, så det är ju snart. Sen har vi komp ledigt torsdag nästa vecka, och sen så är ju alla lediga på fredag nästa vecka. Och på söndag ska jag till Grönan, yesyesyes! Kommer bli så himla kul! Jag ska dit med Mamma, Hakam, Emelie och Lumin (som är Emelies kompis. Men jag kommer möta Emma, Elin och Camilla där eftersom dom också ska dit :) Och jag ska åka Insane. Jag har bestämt mig för det! Pappa kommer säkert hem snart.. han ska laga mat sen ska han köra mig till teatern. Så jag skriver sen.

Evelina

Kommentarer
Postat av: F

Kent - ingenting

2009-04-20 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0