Elegi

Hejj änglar!
Idag har det varit en riktigt rolig dag i skolan. :)
Jag åkte hem med Lollo och vi sprang till 710. Jag gick av efter en station, lat som jag är.
Sen kom jag hem, prata lite med pappa och farmor. Sen har jag bytt om från tischa, munktröja och jeans.
Till klänning och tights. Mycket skönare. Har ju varit så varmt idag. Men jag antar att det är bra, för då vet man
att sommaren är påväg. Idag ska vi ha grilldebut. Mohahhah, ska grilla nått kött, med klyftpotatis och sallad
och säkert nån god sås. mums! Imorgon tänkte jag gå till teatern och kolla på lördagsgruppen, det behövs!
Snart är det föreställning och jag kan typ inget, måste verkligen plugga repliker! Men på söndag blir det ju
grönan! mohahahhah, ska bli så jävla kul! Har väl säkert skrivit om det i vartenda inlägg. Menmen.. Jag ser
ju framemot det, så det är ju därför. Men nu ska jag hiotta på nått annat.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0