En ängels ansikte

Hejj!
Efter att jag såg Rebeccas kommentar i inlägget nedanför så bestämde jag mig för att skriva lite. hihi. Idag har jag bara varit i skolan, idag är sån där skön dag när jag inte har nått att göra, ingen träning eller nått och jag har inga läxor heller. Så himla skönt! Men jag vet att träningarna kommer bli hårdare nu inför Prag. Vi kommer få ett träningschema imorgon på träningen. Men jag kommer att göra det, inget fusk! För jag vill verkligen det här. och det är bra träning för mig också! men just nu så lyssnar jag på musik. Ska väl kanske fixa lite med disken, tänkte gå över till pappa en snabbis också och se om min bok har kommit, eller så kommer den imorgon. Jag ska hämta min kjol också. Tänkte ha den blommiga på Valborg. Vi går alltid ner till centrum då. Ska väl göra ett försök, Jag svimmade ju där nere ett år och efter det har jag inte riktigt varit bekväm där nere, Har mått illa och med risk för att det ska hända igen så har mamma eller pappa gått med mig hem. men det är ju bara att man går dit och sen om jag känner att jag inte pallar så går jag bara hem. men nu ska jag fixa med disken. Tjenixen :)

Evelina


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Bra där. Fortsätt nu skriva varje dag så blir jag glad :D Hihi

2009-04-16 @ 07:37:46
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0