Fox

Hejj änglar!
Det ligger typ tusen Fox papper på datorbordet, tahahah.
Idag har det bara varit skola, skola, skola. Som vanligt.
Rebecca och jag är liksom typ bäst, för vi ska se 17 again på
söndag. Kanske inte har nämnt det tidigare men det ska vi.
Med håret i en knut och mjukis kläder på så sitter jag här och kollar
runt på youtube och annat. Mohahahh. Känner att jag är lite flummig
idag. Kanske märks lite. (?) hahahh, va muffigt.. pff.
Såg ni The joker Blogs jag lagt in? Visst e han bra!
Ni som har sett Batman: the dark knight ni vet vad
jag menar. Nu ska jag titta på parlamentet på tuben.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Ja, man är bäst om man ska se den ;D

2009-04-17 @ 19:44:10
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0