GLAD PÅSK!

Hejj änglar!
Idag kl 4 gick jag med mamma till mormor och morfar och åt påskmiddag med Stenström familjen. Vid typ 7 eller nått så åkte vi hem och då körde mamma mig till min faster Jenny och hälsa på familjen Magnusson. Kramade och pussade på mina älskade kusiner... Hoppas jag också får så vackra barn. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musikal låter. just nu "All that jazz" från Chicago. hihih, imorgon ska vi ära påskmiddag med familjen Idström. Min familj är stor och består av 3 olika familjer ;) Så är de med skilda föräldrar. Nu har jag magen full med godis som jag fick av mormor o morfar. Fick en liten påskpåse med en stor marabouchoklad, och en påse Lindht choklad och en hundring och fyra lotter vann på 2 av dem. 10:- på varje. Så nu har jag 120 :- , fan va rik man är.. NOPE! Jag kan inte hålla i pengar alltså. Måste bli bättre på det! På söndag är de turnering i Tullinge. Ser fram emot de! Hihi, tänkte lägga in en outfit bild nu:



 Linne JC 129:-
Kjol JC 150:-
Kofta Gina tricot.

Nu ska jag börja stänga ner och gå och lägga mig, de är en dag imorgon också. Lät jag vuxen nu? Usch..
Godnatt Änglar!

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Skriv oftare! :o

2009-04-14 @ 22:07:57
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Skriv oftare! :o

2009-04-14 @ 22:08:10
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0