Did you regret ever standing by my side?

Hola! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Igår spenderades hela kvällen med Emma Larsson, ge henne en 5a så får du klämma. :D ( du skulle aldrig ha sagt det till mig gumman ) Hon gick väl hem nån gång efter 00.00. Och jag somna väl inte förräns vid typ 10 i 1. Och ikväll blir det grillning hos mammas polare. Så det blir inte så mycker uppdatering idag heller. Ska försöka uppdatera mer imotgon. Emelie siiter här med en turban på huvudet och badrocken om sig och tittar på Americas Best Dance Crew. Som går i repris på MTV hela tiden. Nu ska jag börja byta om och sminka mig och fixa håret. Min lugg är alldeles krusig efter min fläta. Ser ut som nån synthare från 80-talet. ha en bra kväll!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0