Från data till TV.

Hej fulingar! Jag börja fundera på om jag ska stänga av datan och fixa mig för sängen. Men kommer nog inte sova nu men iallafall så jag ligger i sängen och är taggad för imorgon då det är som sagt turnering på innebandyskolan. Börjar känna mig lite pömsig också. På tisdag börjar skolan också. Börjar typ halv 10 eller nått sånt tror jag, mysigt! Då slipper man stressa vilket passar mig perfa. Nu ska jag bara lyssna klart på den här låten och sen ska jag borsta tänderna.

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Pömsig. Roligt ord.

Du vet Erik, från Sillvik. Han hade kollat i ett gammalt lexikon. Vet du vad det stod att pömsig betydde? :o "Sexuellt Utmattad" xD

2009-08-15 @ 02:09:04
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0