Gymnasie

Hejhej!
Efter skolan var jag på extra matten, så jag om hem en timme senare än vad jag egentligen skulle ha gjort. Och när jag kom hem så satte jag på musik och kolla lite. Sen gav pappa mig uppgiften att slå in presenter till farmor. Så det har jag gjort också. Jag har också börja fundera på gymnasisum. Jag har funderat lite på Estetiska med teater inriktining. Och sen isåfall plugga vidare på Teaterhögskolan. Tror att det skulle vara kul, och passa mig. Menmen, man behöver inte riktigt bestämma sig än. Men det är ju bra att man kollar lite redan iallafall. I skolan, i SO:n och Svenskan ska vi börja jobba med Franska och Amerikanska revolutionen. Och då ska man typ skriva 2 A4 papper om en person före, under och efter revolutionen, och jag tror att jag ska välja Franska revolutionen och sen kanske ha Axel Von Fersen eller en adelskvinna som huvudperson. Axel Von Fersen var typ polare med Bellman, han hade iallafall kontakt med Gustaf lll. Ville bara säga det (A). Tycker att det ska bli lite intressant att jobba med. Måste ju börja sköta mig i skolan nu när man får betyg och allt. Men det ska nog inte vara några problem.

Evelina

Jag just nu:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0