Honey bear

Hola! Jag, Emelie, mamma och Annika åkte till Cafe Nytorp, det är ett jätte mysigt litet cafe som ligger typ bakom källbrink. Efter så åkte vi till Rebecca och vattna blommorna hos henne eftersom de är uppe i Norrland. Sen åkte vi hem. Och Robin har åkt till sin pappa, vi har ätit, Emelie ska till Allsången och jag har ont i huvudet. Men har tagit en fet alvedon som jag hoppas ska hjälpa. Idag har det bara varit en mys dag.

Onsdag - Inget spec
Torsdag - Gymmet på morgonen med mami
Fredag - Farmor kommer, och vi ska äta fett god middag
Lördag - KRÄFTSKIVA!
Söndag - Inget spec
Måndag-Torsdag - INNEBANDYVECKA!

Det är mitt schema för några dagar. Farmor har faktiskt redan börjat gå, och får flytta hem nu. Jag trodde hon skulle få vara kvar på hemmet nån månad till iallafall. men det gick snabbt och nu går hon. Fast hon går ju med rulator och hon måste sitta i rullstolen ibland, men ändå! Hon stödjer ju ändå på benen. Och jag tycker hon har varit jätte duktig, och kämpat med alla nyheter om diabetes och den där varbölden och sjukgymnastiken och allt. Och att hon börjat gå så snabbt. Men man klarar allt om man verkligen vill. Outfit osv får ni fortsätta vänta lite på. ;)

Evelina

Kommentarer
Postat av: Mami

Hallå! På onsdag inget speciellt!??!! :(

Tänk efter lite nu...någons födelsedag kanske??

Vi ska grilla (Hakams special) och äta goood chokladkaka från Södertälje....

2009-08-04 @ 23:06:19
Postat av: Faster Lotta

Eveleina din mammas födelsedag kommer tillochmed jag ihåg....

Vad roligt att läsa att det går framåt för farmor med rehabilitering.

Kramkram

2009-08-04 @ 23:57:34
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0