I believe in miracles.

Hej! Igår hade jag en hemma kväll för mig själv. Emelie och Robin var på Thevoice och Pappa och Pia var på Jessicas 30 års fest. Fast Pia kom hem tidigare. Jag gick ner till lillan och köpte chips och dip och gjorde massor med Soda Stream läsk och satt och mumsa på det igår, medans jag kolla på gamla parlamentet klipp. Nu håller vi på och fixar lite här hemma, städar lite liksom. Fast jag skulle egentligen vilja ner till centrum och se om det finns några billiga block till skolan. Men jag kanske får göra det imorgon eller på tisdag efter skolan. För imorgon ska jag och Rebecca kanske träffas, fixa ny header liksom. Jag sitter här och lyssnar på Michael Jackson på youtuube. Och vet ni, det skulle inte förvåna mig om de gjorde en film om hans liv så som de gjort med tex Johnny Cash och Anna Nicole Smith. Nästa år eller nästnästa år, kommer det säkert komma en film om honom från början av hans karriär till slutet. Och han blev typ mer känd nu, efter sin död. Fler lyssnar på honom. Men han kommer alltid att finnas, hans låtar, dansstil och mode kommer aldrig gå ur tiden. Nu ska jag fortsätta lite här.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0