I could just belive, I die today.

Hola! Gud, vad jag är dålig på att uppdatera. FY EVELINA!! Hoppas att det ska bli lite bättre nu. Jag ska alldeles snart hämta Wilma igen i Huddinge Hallen. Sedan ska hon vara här en liten stund bara. Och Farmor är här! Hon verkar må bra. Pratar och skrattar. Jag kommer sova hos mamma inatt och imorgon natt, eftersom farmor kommer sova i min säng. Och imorgon är det kräftskiva. Mums! Jag äger på att skala kräftor liksom, fast får se om jag har kvar den lilla talangen, det var ju ändå ett helt år sen. Men det ska nog gå bra ändå. Nu måste jag hämta den lilla prinsessan.

Evelina

Kommentarer
Postat av: Mami

Mysigt att du kommer att hälsa på fast det är pappavecka :) Hälsa så mycket och krama farmor extra från mig.

PS. Klart talangen sitter kvar, det är som att lära sig cykla...

2009-08-07 @ 16:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0