Innebandy!

Hej!!! Har varit fullt med innebandyskolan och jag har inte riktigt orkat uppdatera. Men i detta inlägg kommer det tom lite bilder! Jag sitter vid tvn med dartan i knät och chillar. Idag var det inte riktigt fullt så hårt som det var igår. Vilket jag tycker är ganska skönt. Men imorgon kommer det vara as hårt på löpningen igen eftersom vi inte sprang nått idag. Men man måste ju faktiskt vila också. Jag har en grym träningsvärk i benen. Gör så ont och jag har strechat (stavning?) det har jag verkligen men det hjälper inte. Nu ska ni få se litre bilder från idag.



Vega, jag tror vi skulle gå till lunchen. :)



Jag gillar den här bilden, fr v Cissi, Karin och Emma. Påväg till lunchen tror jag.



Gänget!



Här blir Emma "attackerad" av smågrabbarna. Hihi.



Fr v. Emma, Karin och Cissi. De lekte lite i B-hallen.

Ha det gött så länge,
Evelina 

Kommentarer
Postat av: calajsis sötnos

Hej vilken fin header du har, och blogg såklarrt :D

Ha det bra

Kram"

2009-08-12 @ 20:41:48
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0