Kvarnsjön.

God morgon!
Vaknade kl 7 av mobilen. Nu har jag klätt på mig, sminkat mig och fixat mig. nu ska jag fixa lite med matsäcken för vi ska till Kvarnsjön och bada idag. men jag ska inte bada. Jag badar aldrig. men det blir säkert bra ändå, typ ingen av mina polare ska bada. Så vi chillar väl lite antar jag. Jag tror att min gamla klass och ska till samma ställe idag. Det blir ju kul isåfall! Emelie ska dit imorgon. Och vi fick handla matsäck sent igår eftersom mamma hade glömt. Men det blir Hemmagjord sallad och muffins. Mums! En riktigt god sallad blev det! Nu måste jag käka frulle och sen ska jag snart dra mot bussen.

Evelina

PS vi ska GÅ till Kvarnsjön, det kommer ta ca 1 timme DS


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Tråkigt att vi aldrig kom dit :(

2009-08-20 @ 14:39:25
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0