Losing you

Hola! Idag gick jag upp halv 8 eftersom mamma och jag har varit på gymmet idag. men jag kände verkligen att man inte är van att gå upp varannan dag och träna för kroppen är verkligen trött. men jag hoppas att jag snart ska bli van, för jag och mamma har bestämt att varannan dag den här veckan ska vi gå till gymmet. Och nu är jag hemma har ätit och duschat. Emelie har precis vaknat och Robin sover. Ska nog snart sminka mig hade jag tänkt. Nästa vecka kommer det inte bli så mycker uppdatering för då är jag på innebandyvecakan från måndag till torsdag. Och jag kommer vara i huddingehallen då från kvart i 9 till typ 5. Så det blir uppdatering på kvällarna då. Och sen börjar ju skolan snart. Nytt schema, nya tider. Mina första betyg, känns lite små nervöst. Och nu skulle mamma och Annika åka till IKEA men jag pallar inte följa med, kanske följer med till Cafe Nytorp. Det blir en outfit och facelook lite senare.

Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0