MUU!

Hej jag är bäst på rubriker, denna rubrik inspireras av FARMVILLE! :)

Idag har jag bara varit i skolan. Inget speciellt. Jag fick bara ett G på min svenska uppsats från 7an.. Suck. Nu håller pappa på att laga mat och det kommer bli fett gott, ikväll blir det mysmys.  På luchrasten var det ännu en flumstund vid replokalen. Kanske lägger upp filmen sen, får se. Så här kommer min helg se ut

Lördag - Vara med Rebecca i centrum.

Söndag - Innebandycup i Nyköping!

Ska bli grymt kul att åka till Nyköping, men också kul att få träffa Becks lite. EMD kommer till H-centrum, jag är inte så förtjust i dem med Rebe tycker om dem. Så vi kommer nog kolla på de. Min personliga almanacka har kommit också. Grymt snygg är den! Lägger upp en bild lite senare. Ni får ha en bra kväll så länge!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0