Rubrik?

Hejsan! Idag har det varit ännu en dag på innebandyskolan. Idag så har vi tränat, och några fick bada men det var vissa som inte ville det. Bla jag, Emma, Cissi och Karin. Så vi gick hem till Emma och kolla på film. Men till slut så gick vi för det var inte så kul. Så vi gick tillbaka till hallen. Sista träningen gick bra. Våran tränare som vi hade var riktigt bra faktiskt! Igår så hade vi yoga på schemat. Det var riktigt jobbigt, men skönt också på ett sätt. Men det är nog inget jag skulle kunna tänka mig att fortsätta med. Imorgon så är det sista dagen och det innebär turnering för hela slanten! men det innebär också tidigare samling. Alla dagarna den här veckan så har vi börjat kvart över 9. men imorgon ska vi börja kl 8. så jag måste upp 7. För jag ska vara hos Emma kl kvart i 8. Så imorgon blir det tidigt! Men nu ska jag se om jag kan få i mig nått att äta, är så hungrig!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0