Träning

Hejhej!
Jag har nyss duschat, och har tränat. Träningen gick bra, vi ska på turneringar 3 veckor i rad. Så himla kul fan! Vi kommer också få en ny tjej i laget, Jessica tror jag hon hette. Kulkul! Det är roligt med nytt folk! Kom iallafall nyss ut från duschen som sagt och jag trodde att jag skulle hinna plugga lite, men sen såg jag att klockan blivit så mycket. Så det får nog bli imorgon istället efter skolan. För imorgon fyller min farmor år, och då ska vi åka och fira henne hos Jenny, så kul! Men jag hinner tillbaka till träningen som tur är. Och Emelie sitter i sitt rum och pluggar spanska, duktig tjej! Nu ska jag borsta tänderna, sätta i head-set i mobilen och lyssna på "Karlavagnen". Jag är väl typ den ända 14 åringen i Sverige som lyssnar på "Karlavagnen" på kvällen. Min pappa gör det liksom. Aja, de är roligt att lyssna på människorna som ringer in, och Marcus Birro är en så bra prograledare! Kramkram

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fin blogg :)



dagens låt är "Battlefield"! vad tycker ni? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/jordin-sparks-battlefield.html#comment

2009-08-25 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0