08/09

Tänkte bara lägga ut lite bilder på mig under 08 och fram tills nu. :)

 februari 08, jag hade tonat mitt hår kastanjebrunt.

  maj 08, titta vad tjockt och fint mitt hår var där! det var nog min såkallade "fjortistid"

 aug 08, jag och min palestinasjal var bästa vänner och jag började i en ny skola.


  nov 08, det var klassfest i skolan 80-tals tema.

 jan 09, jag fyllde 14, och jag hade alltid på mig den hr outfiten.

 apr 09, jag valde att ändra frisyr, luggen !

 jun 09, men sen fick den vanliga frisyren komma tillbaka.

 okt 09, jag kom på jeansskjortan! älskade den! ( gör det fortfarande )

 dec 09, och här är vi nu. Jag kom på att mittbena faktiskt var ganska snyggt, och snart är det 2010. 2009 var bra, men jag hoppas 2010 blir bättre. Från frebruari 08 till idag så har jag förändrats, både utseendemässigt och psykiskt. Eller vad säger ni?




Kommentarer
Postat av: hej

fett fin blogg :D <3

2009-12-30 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0