08:17

Godmorgon!

Idag var jag uppe redan halv 7, fast jag börjar 9. Men det var ifall jag skulle behöva locka o mitt hår, som Emelie lockade sent på kvällen igår. men det behövde jag inte så HEJ EXTRATID! Men jag ska gå snart mot bussen.

Orkar inte med lucia rep.. Så jävla booring och man blir trött i både röst och kropp. Men jag får väl stå ut. Har hellre det här än en massa tråkiga lektioner iallafall.

Träningen igår gick så där. Har ju inte tränat på länge så min kropp kändes lite stel, och jag känner av kondisen. Jag kan inte vara borta en vecka innan kondisen är dålig igen. Hade en rätt hyfsad kondis innan praoen och resan. Menmen.. Har match ikväll, typ kvart över 8 i tomtberga. Sista matchen för säsongen, och vi ska knäcka dem. Kungsängen... De ska skrika av smärta när de åker hem. Måste gå nu.. Önska mig lycka till.

Evelina


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

LYCKA TILL! <3

2009-12-09 @ 20:59:44
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0