Bio

Hej igen!


Filmen var sådär, ingenting man ska gå och se på bio tror jag. Och man behöver nog se den flera gånger för att fatta. Den var himlans konstig. Jag fattade i stort sett allt tills slutet. Slutat var bara förvirrande. Jaja, så kan de vara.
Jag och Rebe hämtade biljetterna när vi kom dit och sen gick jag och käka och hon hänka på. Sen köte vi godis och så.
Pappa, jag och Pia käkade på Kinakrog, de spelade lite på automaterna och jag titta på. Så det har bara varit lugnt hela kvällen. TV och data. Lite dans, eftersom jag och Pia dansade på vardagsrumsgolvet. Jag är verkligen sjukt dålig på att dansa.

Imorgon har jag inga planer, förrutom att jag ska till mamma vid 12 för då skulle tydligen mormor och morfar komma dit och fika.. Men om det är någon som vill hitta på något så skicka ett litet meddelande.

På torsdag är det nyårsafton, och på lördag åker jag till Uppsala och spelar innebandy. Längtar tills alla träningar börjar komma igång så att man kan få komma i form. Känner mig som en gravid kvinna just nu känns det som. Och det är bara 1 vecka och 1 dag kvar tills jag fyller 15! Sådetså! :)

Det här köpte jag i H-centrum igår:

En pösigtopp, vila



Ett hjärthalsband, Guldfynd & ett lång halsband med 2 brickor, Guldfynd.

   

Ett diadem, H&M

 



Godnatt så hörs vi imorgon. Puss..

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Jag fattade nada på slutet. Vad fan var det som hände lixom? Ingenting hängde ihop.. Och som sagt, ALLDELES för lite Johhny ;o

2009-12-30 @ 01:19:38
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0