Gamla Stan

Hej!

Idag var vi i Gamla Stan på julmarknaden med skolan. Det gick bra till en början. Vi gick runt och och hade det roligt.. Skrattade.. Men sne fick jag världens jävla mensvärk. Och allt blev bara jobbigt. Blir svimfärdig, ont i magen och ryggen, illamående. Ja, allt. Så vi gick till kyrkan för att vila lite. Sen var det typ samling och då gick jag och Johanna. Sen när jag kom hem då blev det bättre. Mår typ som vanligt nu. Men det är typiskt att man ska må så när man är så långt hemifrån. 

Nu sitter jag bara och vilar och kikar lite på tv. Fryser. Har träning ikväll, tror jag ska gå på den om jag inte mår typ sjukt dåligt igen. Men jag tror jag kommer gå på den.

Imorgon är det sista skoldagen! Så jävla skönt. Skolan kommer typ bara vara chill. Film städa och fika.
Sen är det på kvällen, då ska vi sjunga och så. Och ännu mera fika. Och nu har de i min klass börjat snacka lite om att vi ska gå ut efter, och typ käka tillsammans. Men jag får se. Känns så dumt att fråga pappa om mer pengar. Han köpte matsäck till mig i tisdags och sen fick jag en hundring idag till lunch. Men jag får väl se :)

Nu ska jag göra nått annat mysigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0