Gran Canaria, shopping

Hej, i lördags kom jag hem!

Kanske berättar lite om resan genom ett videoinlägg någon gång i veckan. Vi får se men nu tänker jag iallafall visa vad jag köpte. och det var inte så mycket eftersom att det är så dyrt där. Men lite blev det iallafall :)



Playboy armband







Playboy örhängen






Hello Kitty klocka






Vit klänning, (ska få av mamma i julklapp, och sedan ha på skolavslutningen i sommar )






Lila leopardmönstrad tunka med nitar, ( ska ha på mig på julafton )



Nu sitter jag och pratar med mamma i telefon, hon är påväg hem. Ska fortsätta med petville nu..

Evelina

Kommentarer
Postat av: larsson

fint!<3

2009-12-07 @ 18:16:58
URL: http://emma.johnlarsen.se
Postat av: ..

Vart har du köpt leopardtunikan? Jättefiin :D <33

2009-12-09 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0