Here we go again

Hejsan!

Gud, vad mycket snö det är just nu! Helt sjukt. Ser att det är trafikstopp på den stora vägen bakom husen. Alla bussar är försenade, även tåg. But I like it :)

Idag spenderades dagen på Naturhistoriska, inte speciellt kul eftersom jag har varit där femtioelva gånger. Menmen. Det var liiite roligt. Synd bara att Marinas plånbok blev snodd, men det var tur att hon inte hade nått i den. Imorgon blir det stan på julmarknad och luncha på TacoBar. Och jag tror det kommer bli nice, man hänger ju med de coolaste.

I söndags klippte jag mig, kan ju avslöja att det blev en mittbena av någon anledning. Fast jag sa åt henne att jag ville ha benan på vänster sida. Men mittbenan blev helt ok. Ska bara vänja mig. Kvartöversju så är det samling i hallen, näst sista träningen people.

Ni ska väl antagligen göra snöänglar och snögubbar, och nu ska jag värma mat. Så... Puss o Kram!

Evelina









Japp, some pictures from the museeum!

Kommentarer
Postat av: M.

Det var några tjejer som hade hittat den sen så dom lämnade in den =) haha men dom som tog det är ju smarta, jag hade ett biokort inne som va laddat med 500 kr, och det tog dom inte, men dom tog mitt europeiska försäkringskort? man bah WTF?!

Fast dom snodde Taras busskort & mobil & ullis acceskort.. ;/ <3

2009-12-16 @ 08:31:34
URL: http://marinaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0