Julklappar

Hej! Idag har jag varit i skhlm med Emelie. Och det kommer lite bilder på oss sen och på vad vi har köpt :)

men nu kommer bilder på vad jag fick i julklapp..

Epilator, av Hakam




Biokort, av mormor & morfar



Mamma ska tapetsera mitt rum, fondvägg blir den här tapeten.




Lackleggings, av mamma




1500:- , av lite olika personer




Hammarbyväska, av Jessica & co




3 toffifeepaket, av Pias mamma




Ny berlock till mitt Tomas Sabo armband, av Jenny tror jag.



Sista boken av "The Twilight Saga", av pappa och Pia



Pyjamas, av Farmor



typ Strumptofflor, av Farmor



Hihi, puss..


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Vilka fina julklappar! Strumptofflorna var underbara.

2009-12-29 @ 19:30:38
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0