Lucia

Hej!

Idag så har jag varit och klippt mig. De blev bra, lägger kanske ut en bild imorgon.
Idag har jag också varit i stan med Emma, vi har handlat julklappar :)
Och jag fick en julklapp utav henne som jag redan öppnat, vi bestämde de. Att om hon öppnade sin så skulle jag öppna min. Jag fick en tröja som jag hade provat på GinaTricot. Lägger ut en bild på den imorgon också.
Ja har köpt en present till mamma, emelie och pappa. Pappa har redan öppnat sin. han kunde tydligen inte hålla sig. Ett hammarby nyckelband ;)
Jag har också blivit klar, och skickat iväg min engelskauppsats. Som jag också ska läsa upp för hela klassen imorgon muntligt med stödord. På engelska. Vi får väl se hur det går.
Mamma har gjort kaffe till mig. Fast det var inte gott. Det var apelsin och choklad smak. Mnjaa. Inte en favorit precis. Måste typ lägga mig nu, om jag ska orka upp imorgon. Så vi hörs imorgon!

Evelina, 11 dagar kvar



Från mitt luciatåg, ser ni mig?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0