Nytt år!

Imorgon är det 2010, idag är det sista dagen utav 2009.
Nyår kommer firas här hemma med god mat. Faster Jessica ringde imorse och fråga om jag ville komma dit. Men pappa ville ha mig hemma. "Det kanske är det sista året jag får fira nyår med dig" sa han. Jo, för nästa år kommer jag ju supa skallen av mig med mina kompisar. Nej, jag är inte sån. Men det känns ändå bra att han har förstått att jag fyller 15 och inte 5. 

Jaha, man kanske ska fixa sig lite dagen till ära även fast man bara ska vara hemma. Men senare blir det god mat, toast skagen, oxfile provensale' med råstekt potatis. Och det blir säkert jätte bra!

Imorgon blir det ingen slappdag för mig inte. Det blir packdag och tvättdag. Allting som kan tvättas och har med innebandyn att göra ska tvättas. Jag åker ju till Uppsala på lördag morgon för att spela innebandy turnering. Och de första vi kommer möta är Livets Ord. Det är någon sån här Carola sekt. Men vi ska ta oss till final. Även fast det kanske inte såg så bra ut sist vi spelade. Men det fixar sig.

Ha ett gott nytt år nu alla, så får vi se om jag skriver nått mer inlägg idag. Men det är inte omöjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0