Onsdag, 1 kväll kvar

Hejsan!

Idag börja jag sagen med att titta klsrt på FlashDance som jag började titta på igår. Sen gick jag upp och började städa och fixa prinsens bur. För det är ju julafton imorgon! Tror inte att det är någon som har missat det. Kom nyss ur duschen och har precis rakat benen. Så nu är jag fräsch igen. ;)
Så vad har ni önskat er i julklapp? Min lista kan ni se längre ner eftersom jag skrev det för ett antal dagar sedan, men jag vet att jag inte kommer få de som står högst upp på listan. Systemkamera och Ipod touch.
Och spara klarar jag inte av. Jag är en slösa. Nu ska jag prova ett par lackleggings som Emelie och Mamma kom med som jag ev ska ha imorgon om de passar. Hoppas...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul Evelina!



2009-12-23 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0