Sliten och trött

 

  



Juldagen, en riktig slappdag. Är lite biosugen men har verkligen ingen lust alls att förflytta mig någonstans. Idag är jag riktigt sliten. Fastän jag inte somna så sent igår, precis innan 12 slaget. Men vaknade 3 gånger inatt så kanske är därför. Vaknade vid halv 12, och har verkligen inte gjort ett skit idag. Ätit och titta på tv. Och nu tittar jag på en gammal julkalender, Julstrul med Staffan & Bengt. Lägger in bilder på mina julklappar ikväll eller imorgon. Imorgon ska vi också till O'learys hela familjen Magnusson. Som vi brukar göra. Bord och mat är redan bokat. Så det blir nice.. Nu tä´nkte jag fördriva tiden med lite sims. Hörs. Puss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0