The very last day

Hej!

Jag somnade typ kvart i 3 inatt, och vaknade vid 10 över 1 eller nått sånt. Sent.. Har fått i mig lite nudlar och ett glas julmust. Tänkte ta in datan i badrummet, sätta på lite musik och ta en dusch.

Det blev ingenting med mormor och morfar, de var rädda att de skulle bli sjuka eftersom Hakam är typ förkyld (?) .
Imorgon blir jag väl bara hemma som vanligt, 3 rätters middag och umgås med Pappa och Pia, vet inte om Robin ska nån annanstans eller om Emelie ska vara med nån kompis. Jag har iallafall inget planerat.

Nu ska jag duscha. Puss..

Kommentarer
Postat av: LINN

hoppas du haft ett bra år 2009! :)

och 2010 blir ännu bättre

:* puss

2009-12-30 @ 16:15:35
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0