Tomtbergskolan

Hej!

Idag gick jag upp halv 8. Och jag har jullov. Men idag skulle jag till Tomtberga och hälsa på. Och det var roligt, vi gjorde pepparkakshus. Och jag åt nog lite för mycket kristyr eftersom det värker i magen nu. Mycker skratt vid lunchen och nyfikenhet när de fick sina betyg.

Snart kommer morfar och hämtar mig. Vi ska åka till GlömstaPoolen för att jag ska ta min andra Gardasil spruta. UÄK! Orkar egentligen inte, menmen jag vill ha det gjort. Den tredje ska jag ta om ett halvår.

Och eftersom jag har jullov nu så innebär det att jag ska uppdatera bloggen minst 2-3 gånger varje dag. Förrutom på typ julafton och så, då kanske det blir 1.

Imorgon ska jag träffa Rebe, vi ska göra en ny fin vinter design, så det ser jag fram emot!

Kommentera inläggen för fan! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Kul att du kom o hälsade på, vi saknar dig :)

Yes, see u tomorrow :D

2009-12-18 @ 17:04:40
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0