Kristi Brud

Hallojsan!
Jag har varit hos Pia och ätit. Gick dit typ kl 19.45 Maten va klar kl 20. Det blev köttfärssås och spaghetti. :)
Sen kollade vi på Sveriges värsta bilförare. Dom är ju helt dumma i huvet asså! Efter de kolla vi på Skotten i Knutby. De va de sista avsnittet. Imorgon ska jag träffa Emma :)<33 Vi ska väl hitta på nått och sen på kvällen ska vi se herrarnas match i h-hallen. Den börjar kl 19. Vet inte vad vi ska hitta på i helgen, men skulle vilja gå på bio. Får väl se vad man hittar på och orkar med :P Igår såg jag faktiskt ett ganska bra program, de var en seriestart. De hette Lie to me. De ska jag fortsätta se ;) Det går på onsdagar kl 20 på 5an (tror jag).


 barfota i snön, hihihh :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

de går på fyran :)

2009-03-01 @ 13:13:39
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0