Straff

Hejj!
Nu har jag varit med Emma i centrum och tog en stor sushi istället för en mellan. Mums!
Vi gick runt lite i centrum och Emma köpte 2 t-shirts. Sen åkte vi hem till henne och har nu tittat klart på en film, "fjorton suger". Nu har Emma sätt en riktigt snygg straff som hon håller på och tränar på. hihihh. Nån som kan hjälpa mig med en liten sak? Hur sätter man in youtube filmer på bloggen? Nån som kan? Skriv i kommentarerna i så fall. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu. Börjar känna mig lite hungrig.. Jag torr vi skulle äta älgstek ikväll, mums!  När jag kommer hem ska jag sätta in outfit bilderna i datan så ska jag sätta in dom också. Skriver lite senare.

Evelina




 lägger in en bild så de blir lite färg :)




Kommentarer
Postat av: damalie (:

skit fin header (; <3

2009-02-27 @ 16:47:04
URL: http://damliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0