Cash Flow!

Hola!
Jag har varit i farsta idag för att växla pengar till svenska kronor. Och så har jag shopat lite för de. Jag ska lägga in bilder i slutet av inlägget. När vi kom hem så började jag och Emelie baka också. En chokladtårta med baileys. Hoppas den blir god! Den ligger i kylskåpet och stelnar. Imorgon så ska jag och Emelie åka till Farsta för jag ska köpa skor, och då är min lillasyster snäll och foljer med.

Shopping:

  Båda från Gina Tricot.

Outfit & Facelook:

  

Och min middag ;) :

  

Mamma tyckte att man inte skulle lägga upp maten på bloggen, men det gör jag ändå.
Kände att det var en riktigt hälsosam middag idag. Och hälsosammare kommer den att bli med lite chokladtårta i magen också. Aja, det är ju sommarlov, så man får lov att vara lite onyttig ibland. Hör av mig sen!

Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0