En spegelbild

Hej sweeties! Idag så kom jag upp ur sängen vid 12.25 nånting sånt. Så jag har inte inte hunnit göra mycket. Mamma skulle komma hem från älvsjöbadet vid halv 2 - 2 nånting sa hon. Och jag sitter här hemma och ruttnar. Har verkligen as tråkigt sen jag kom hem från Prag. Nån som vill hitta på nått? Hör av er isåfall. Jag bits fan inte. Fast, jag kanske inte är så mycket bättre själv. Kanske också borde ta lite kontakt ibland. Måste iväg och köpa Creme fraice sen eftersom det är jag som ska laga maten idag. Eftersom mamma ska iväg nån annanstans. Saltsjöbaden tror jag de hette. Och hon kommer hem imorgon. Så det blir jag, Emelie och Hakam hemma. Men jag skriver lite senare, för nu ska jag äta.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0