Hon finns i dig.

Hej bebisar! Vad gör ni? Själv gör jag ingenting. Jag har tittat på Skansen och på Prinsessans födelsedags firande. Sen har jag fixat min lilla prins bur, så nu är den fin igen. Jag fick en ny telefon idag. :D Den är jätte fin. jag kan visa imorgon. Jag har heller inte bestämt vad jag ska hitta på för nått imorgon. Kanske drar ner till centrum imorgon och hittar på nått. Får väl se. Jag längtar tillbaka till Prag och Starbucks. Hoppas vi får Starbucks i Sverige snart. Jag ska ta bilder på det jag shoppade i Prag imrogon också. Så ni får se. Om det är nån som vill hitta på nått, så får man gärna höra av sig. Den som känner mig har mitt nummer. 070-03***** . Hihih. Tänkte försöka vara uppe till kl 00.00. Då det börjar ett program jag vill se. Visste ni att min syster har skaffat en blogg som hon uppdaterar istället för att låta den vara. Den heter. http://emeliefmagnusson.blogg.se kolla in. Hon har en riktigt fin design :(. Höres imrogon. KRAM

Evelina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för att du tkr den är bra :) men min kompis har gjort om headern nu :P

Kram

2009-07-15 @ 00:29:43
URL: http://emeliefmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0