I don't wanna hear.

Hola! Farmor mådde bram hon hade fått sina ögonbryn och naglar fixade och det såg bra ut. Hon blir bättre och bättre för varje dag. och snart ska hon börja öva på att stå igen. Imorgon ska hon träffa sin läkare, som jag tror kommer få en riktig utskällning al'a farmor.Men när jag kom hem så åt jag. Så gudomligt gott det var! Sen kolla vi på film. "Blades of glory". Den var rolig. Sen har jag slappat. Ingen utav mina kompisar är hemma och det är så himla tråkigt. Jag har inget att göra på dagarna och nu ska mamma börja jobba också. Alla jobbar.... Alla är bortresta.... SÅ TRÅKIGT!!! Usch, för att bli vuxen. Tänk om man kunde vara som Peter Pan. Jag ska väl börja förbereda mig för sängen nu. Ha det så bra så länge. Och sov så gott.

Sweet Dreams


Kommentarer
Postat av: Minnie

Vem härmar vem, dessie, kissie eller vice versa? Läs inlägget på min blogg.

2009-07-27 @ 06:31:54
URL: http://www.minnies.se
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Ni som inte hört Demi Lovato - Don't forget borde verkligen göra det.. en så otroligt fin låt! =) säg gärna vad ni tycker oxå (: låten hittar ni här: http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

2009-07-27 @ 12:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0