It´s bear poop.

Hola! Nyss hemkommen från Kungens Kurva. Vi tog bussen dit. Och så köpte vi biljetter först och sedan mat, vi åt på nån Thai resturang och det var gott. Sen blev det inte mycket tid kvar. Vi köpte popcorn och sen in i salongen. Jag trampade typ på allas fötter.. Filmen var faktiskt bra, rolig! Även fast inte Malin kanske tyckte det ;). Pauline var med också. Sen så när jag skulle till bussen, då hade jag precis missat den jag skulle med och då såg jag att alla andra kom om en timme. Så då sa Malin att hon skulle ringa en taxi åt mig, så vi börja gå mot taxi stoplen och jag ringde mamma och säger att jag åker med taxi. Och då säger hon att dom kommer och hämtar mig. Och sen när de kommer så hoppar jag in i bilen. Och då ska de tanka och då var tank automaten ur funktion. Så då kör vi till OK i huddinge. och då märker Hakam att han har glömt bensin locket. Så då får vi åka tillbaka till Kungens Kurva. Och sen äntligen kunde vi åka hem. Och nu ska jag nog gå och sova. Så natti!

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0