Let me sign

Hola! Jag var uppe omkring kvart i 8 idag. Fan vad bra jag är! Och nån gång efter 8 så var jag och mamma på gymmet, börja med styrketräning, och sen kondition en kvart. Det gick bra, och jag går gärna dit igen. Sen gick vi hem åt frukost och sen var det dags att fixa sig för vi åkte till mormor och morfar och åt mat.. Efter mat och efterrätt så spelade vi lite kort. Och då blev det mycket skratt. Sen efter typ 5gångers "Skitgubbe" så fikade vi. Sen kände jag hur tröttheten bara kom över mig. Så jag la mig i soffan och spelade lite racing på min mobil. Sen efter en stund åkte vi hem. Men åkte förbi Coop i Stuvsta först. Och nu sitter jag här, jag ska nog vila en stund. Jag är så trött!!! Ni får outfit och bilder lite senare. Höres.

Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0