Stekhet

Hola! Jag kom precis hem från Skhlm. Jag och Emelie var där ett bra tag idag. Tog bussen. Först så kolla vi runt ite och jag kolla på lite skor. Och vi åt på donken och sen kolla vi lite till, och sen hittade jag ett par jätte fina skor med nitar på men så fanns det inte i min storlek. Sen gick vi tillbaka till din sko, som vi hade varit på innan och då provade jag ett par högklackade och ett par sneakers, och då fick jag sån beslutsångest. Så jag satt där ett bra tag och funderade på nackdelar och fördelar. Och jag kom aldrig fram till ett beslut. Men tillslut så fick de högklackade komma hem till mig, så får jag gå lite med dem här och känna efter lite. Men mina fötter ömmar just nu och jag har massor med skavsår, så det får nog bli imorgon eller ikväll. det är ändå 2 veckors öppet köp. Nu ska jag bara vila en stund sen ska jag nog fixa Othellos bur, den ser inte så fin ut eftersom har håller på och river sönder tidningarna som är under spånet. Suck... Men jag måste iallafall vila lite. Vi åt glass också i skäris. Fan vilka stora glasskulor man fick! Mums! Nu ska jag kolla lite på datan. Hör av mig sen för dagens outfit osv.

Evelina

Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

ja dte är det, och lagom är bra!

2009-07-22 @ 17:58:27
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0