Tjejer bryr ser mer om sitt yttre, för killar har lättare att se än att tänka.

Nu har mamma sett mina nya skor. "Snygga men opraktiska" hennes kommentar. Men jag visste att hon skulle säga nått sånt. Och ärligt talat så orkar jag inte bry mig. Föräldrar fattar inte det här med mode.  Mamma har också tvingat med mig på gym imorgon. Så det blir en tidig dag imorgon. Börjar redan kl 8. Suck. Hur ska jag orka? Nu på kvällen har det inte hänt nått speciellt. Käka lite fika lite. Och så. Nu ska jag lägga upp lite bilder.

Facelook & Outfit:

 

Bussen:

 

Skorna:

   Skorna är från Din Sko och kostade 300:-



Då är det väl dags för mig att krypa ner som ska jobba bort alla efterrätter och glassar imorgon.

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Eve, mammor fattar nog det mesta... Vi mammor har också varit unga och sagt exakt samma sak till våra mammor. Hör till saken är att man blir vis av erfarenhet. Därför Evelina är jag säker på att dina barn till dig en vacker dag kommer säga - du fattar ingenting ( om mode) eller nåt :-))



Kramkram

2009-07-23 @ 20:38:47
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0