Uppdatering

Hallå! Ledsen att jag inte updaterat, men jag har varit hos pappa och vi har inga datorer där ännu. Vi ska fixa våra laptops imorgon. Och jag måste bara berätta om i onsdags. Då var jag, mamma, Carina och Hakam på genrepet till Rockmusikalen "Life of Bellman" som hade premiär igår. Och den var så jävla bra! Gillar du musikaler eller Bellmans musik. SE DEN DÅ!! Fan, jag blev så kär i den. Jag har försökt övertala pappa om att vi ska gå på den för pappa gillar den typen av musik, så jag hoppas! Och igår Så var vi på poolparty hos pappas chef. Och vi bada i hans pool, grilla och hade det trevligt. det var faktiskt ganska kul. Vi spelade Volleyboll ganska mycket. Och de vuxna började tävla och jag tror att det tog det på högst allvar. Och jag har blivit jätte jätte bränd på axlarna, ryggen och bröstet. ONT! och på tisdag lämnar jag Sverige, och åker till Tjeckien och Prag för att spela innebandy. Så då kommer det inte bli någon uppdatering. Ni får ha det gött så länge!

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0