Vinst och förlust

Hejsan alla glada! Idag hade vi våran första match mot ett tjeckist lag som var jätte små! Vi vann med 1-0. Sedan mötte vi ett annat lag, de var ganska bra. Och vi förlorade med 6-1. Vi har varit typ ganska flummiga hela dan idag. Och om ni undrar varför jag kan skriva ÖÄÅ som jag inte junde i förra inlägget, är det för att jag har Emmas data just nu. Bra va! Nu ska vi snart gå och lägga oss. För vi ska upp tidigt och kolla på killarnas match imorgon bitti. De var på våran match idag, så då tänkte vi att vi måste stötta dem. Nu ska jag sluta. Kramkram

Evelina

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig gumman! Men jag vet att du har kul och det är huvudsaken! Puss puss!

2009-07-10 @ 21:52:31
Postat av: Anonym

2009-07-10 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0