We have just begun.

Hejsan! Jag vakna omkring nio tiden. Och tog upp datan direkt. Jag har tittat på I taket lyser stjärnorna på youtube. Fan, man gråter floder. Spreciellt om man heter Evelina Magnusson. Jag har också sagt Hejdå till Pia, pappa och Emelie som har åkt till Gotland. De sitter nog på båten nu. Och jag är här ensam hemma. men jag ska nog fixa mig och sen gå över till mamma. Jag måste se så att det inte är nått här som jag behöver. Jag åkerju imorgon. jag känner mig pirrig och lite orolig, men det är väl mest för att ifall om något skulle gå fel. Tex att mitt pass inte är giltigt, att jag inte kommer iväg eller att jag inte kommer hem. Men jag hoppas att det ska gå bra. Så från och med imorgon så kommer det inte bli nån blogg förän på tisdag. Hoppas ni har det bra. Jag skriver ikväll. Puss

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0