Year One

Hola! Nu har jag och min kusin bestämt att vi ska på bio imorgon och det blir filmen Year One. Som har prämier imorgon. Jag har mått illa i stort sätt hela dan men är pigg. Ska gå och lägga ig snart tänkte jag och tagga ner. Läsa lite kanske. Nej! Inte läsa! Det var nog den som gjorde att jag fick en sån hemsk dröm. Jag drömde att jag stod i hissen med en gubbe i kanske 40.50 års ålder som tog tag hårt om min arm och sedan tog på mina bröst och jag kunde inte göra något åt. jag kunde inte röra mig. Men jag vakna ganska snabbt, men hyperventilerade och var jötte rädd, jag gick upp direkt och slog på tvn. Sen vid 10 så somnade jag om och vakna 1. Ni får ha en bra kväll. Och så får ni bara drömma söta drömmar.

Sweet Dreams

PS ledsen för dålig uppdatering DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0