Back in track

Hola, idag ska jag inte göra något speciellt. Skönt! Jag ska fixa lite här hemma sen ska jag till mamma coh fixa Othellos bur. Och alla blir typ allergiska mot honom så om inte jag sköter honom bättre så kommer jag inte att få behålla honom. Och då kommer jag aldrig förlåta dem. För när det inte är någon som lyssnar eller ingen som bryr sig så finns han alltid där. Men innan jag går dit så ska jag klä på mig och så. Gick upp typ 10 över 12 idag. Jag tänkte kolla på innebandymålvaktsfilmen också. Imorgon är det midsommar, det har gått så snabbt. Nu ska jag börja sätta lite fart här.

Evelina



PS vi får hoppas att solen är tillbaka imorgon DS

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Enligt aftonbladet ska det bli 20-25 grader på tisdag :)

2009-06-18 @ 17:47:42
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0