Balladen om konsekvenserna

Jaha, hörni.. Dags att uppdatera igen. Jag sitter här hemma och gör inte mycket, lyssnar på musik, väntar på att päronen ska komma hem med lite mat. Jag sov hos Emma inatt. Igår så satt vi på balkongen och myste med musik. Och på kvällen hyrde vi film. Vi gjorde typ samma idag. Vakna vid halv 11 tiden, fixa oss, tog cykeln till filmbutiken och lämna filmen, åkte hem, laga mat, åt, och sola. Sedan så bråkade Emma och hennes bror lite, så då gick vi till "Lillan" och växlade pengar och sedan tog vi en liten cykeltur för att lugna ner oss lite. Pappa ringde vid 10 i 8 och sa att han var påväg men att det var mycket köer. Han är väl hemma snart. Emelie och Robin vet jag inte vart de är. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske får hjälpa Pia lite med lägenheten här, vi ska flytta snart och vi har bara packat ner filmerna. Måste börja packa. Jag fick en DVD av min tränare om hur en målvakt skn träna för att bli bättre. Jag kanske ska kika lite på den sen. Prag är ju så himla nära nu! Jag längtar så att det gör ont! Jag har kommit på att det är inte så himla färgglatt i bloggen. Jag ska försöka ta lite mer bilder.

Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0