Beauty

Tjenixen!
Om ungefär 1 ½ timme så ska jag, Emelie, mamma och Hakam till mormor och morfar och äta. Och jag har typ precis ätit värsta frukosten så jag kommer inte att vara hungrig. Idag gick jag väl upp vid 11, kvart över 11 nått sånt. Och tog det lugnt. Och sen dess har jag suttit här, vi har kollat efter heliumballonger till farmor som det typ står krya på dej på, för hon ville ha det. Pappa och Pia ska dit sen. Men jag och Emelie får åka till mormor och morfar. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vi ska iallafall äta hemgjord pizza ikväll. Mums! Det är nog de ända pizza jag äter om jag äter pizza. För jag äter inte pizza om vi köper, det är äckligt. Jag har ätit mig trött på det. Så när de andra äter pizza. Så svälter jag....... Skoja bara. Men jag äter typ en sallad. Och det funkar bra för mig. Nu ska jag bädda sängen.

Evelina

 en gammal bild på mig, men jag gillar den fortfarande.

 en annan gammal bild på mig, fast då hade jag tonat mitt hår. det kanske är typ 2-3 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0