Brave

Jaha, det faktiskt ganska skönt i vattnet. Efter typ 10 minuter. Det var as kallt i början. Vi var i ganska länge. Sen efter ett tag så gick vi upp och soltorka på klippan. Jag ville bara ta upp en sak. Har nån läst den här bloggen http://ellamarie.blogg.se/ ? Den handlar om en 15 årig tjej som ska föda tvillingar. Och att alla trodde att hon skulle ta bort dem, men hon lät dom vara kvar, och snart ska de få komma ut. Jag tycker att det är jävligt modigt av henne. Att skita i vad andra säger, och ge dom här barnen sina liv. Och att älska dem. YOU GO GIRL! Det kommer bli en tjej och en kille. Och det känns som om hon kommer bli en bra mamma. Samma sak med Stina-Lee. Hon verkar så go och rar och hon älskar verkligen sitt lilla flickebarn som fortfarande simmar runt i hennes mage. Jag tror att båda de här tjejerna kommer bli bra mammor. Även fast man inte är över 30 kan man fortfarande bli en bra mamma. Jag tror att om jag blev gravid i 15-16 års åldern skulle jag nog inte heller ta bort mitt barn. För jag vet att det skulle vara jobbigt med skola och utbildning och allt, men jag kommer få ett barn som jag kommer blir förelder till. Som jag kommer älska mer en livet. Ett barn som jag alltid skulle finnas för. Att föda barn är nog det vackraste man kan göra i livet. Och var glad att man är kvinna, för män kan ju inte få det tillfället. Man har nog ett speciellt band till sin mamma, eftersom man har legat i sin mammas mage i 9 månader. Och man känner nog nått annat en vad man gör till sin pappa. Fast man älskar dom lika mycket.

Vad tycker ni om unga mammor?

Evelina




Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Evelina, jag tycker inte att man ska ha någon brådska med att skaffa barn. Att vara förälder är ett oerhört ansvar. fantastiskt kul men stundtals även jobbigt. Det är viktigt att ha en grund innan man skaffar familj. Med grund menar jag att man ska ha gått ut skolan och gärna ha ett arbete. Kanks eska man ha levt lite också. Om Malin skulle bli med barn skulle jag tycka att det var på tok för tidigt. Kram Kram

2009-06-25 @ 21:43:43
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Jag har läst hennes blogg, Ella-Marie. Jag tycker hon är helt fantastisk :)

2009-06-25 @ 22:36:06
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Vega

Nu har jag en tävling på min blogg!

Vinnaren får följa med mig på en plåtning på lördag.

Allt är helt gratis!

Intresserad? http://vmk.blogg.se/2009/june/tavling-folj-med-mig-till-the-studio.html#comment ! Kram.

2009-06-25 @ 22:59:09
URL: http://vmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0